woensdag 9 november 2011

Ruine

Schets 1
Het eerste idee begon met drank, niet voor mij zelf maar over hoe dat je kan ruineren. 
Daarom ben ik begonnen met schetsen over personen die drank gebruiken.


schets 2
Ik heb de drank een minder grote rol gegeven en ben meer op gaan zoeken naar waarom iemand aan de drank zit.
In deze schets zie je een man die aan de drank zit omdat zijn vrouw is overleden.


Schets 3
Omdat het er nog te dik boven op lag en nog meer dramatisch zou kunnen, heb ik besloten om de drank weg te laten en meer op het verdriet te focussen. De man is nog steeds kapot van het verlies en wil zelfmoord plegen.
Eindproduct. Heb het pistool vervangen door een glas en fles drank. Ook heb ik de stuctuur van gekreukeld papier er overhene gedaan wat een meer geruineerd beeld geeft. Na een Blauwe foto filter gaf dit een koud beeld, wat ik wel toepasselijk vind.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten