vrijdag 25 mei 2012

Douane

Douane

Voor deze opdracht maken we een posten voor de douane, die geld bij de overheid wil los peuteren voor een groter pand.

Dit is de informatie die ik heb genoteerd uit het verhaal van de man.
Mijn idee is om het in deze stijl te maken, dit heeft voor mijn gevoel wel aantrekkings kracht tot de "oudere" kabinetsleden. En het geeft de sfeer van de rotterdamse havens goed weer.


Als  schets ga ik iets doen met een boot, kraan en containers.

 schets
 Schets 2, deze heb ik gepresenteerd aan de heren van de douane.
Schets 3, enkele aanpassingen gemaakt.

Hier heb ik een poster uit een bushokje geregeld, op gehangen en met spuitbussen mijn schets erop gezet. Dit heeft als voordeel dat ik de poster al op groot formaat heb, met dus een hoge resolutie.
Ik heb het met spuitbussen gemaakt omdat dit meer het gewenste effect oplevert dan dat je het met bijvoorbeeld Illustrator maakt.




Hierna heb ik de poster gefotografeerd zodat ik hem digitaal heb.


Eind product
Na de typografie te hebben toegepast, is het mogelijk om de poster groter dan A0 uit te printen op zeer hoge resolutie.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten